المتابعون

الأربعاء، 9 أبريل، 2014

نرجس موقع النشر الذاتي لبيع كتبك الكترونيا Narcissus for self-publishing which allows you to sell your works in digital format ebooks

عزيزي الكاتب العربي، توجد خدمة مفيد ة جدا لك، وهي Narcissus بالعربية!
هي خدمة للنشر الذاتى لكل المؤلفين المستقلين. هل تريد أن تنشرَ كتابك؟ أنت في المكان الصحيح! بفضل Narcissus يمكنك نشر كتابك على الفور بصيغة الكتاب الالكتروني وبيعه على أهم مكتبات الإنترنت في العالم، وبدون تحميل المؤلف أي تكلفة. كيف؟
اقرأ هنا:



اليوم نريد ان نتكلم عن النشر الذاتي وفرص للمؤلفين باللغة العربية.
من مشكلات سوق النشرالعربي، مشكلة توزيع الكتب. مثلا، ليس من الممكن دائماً وجود كتابك المفضل في مدينتك أو في مكتبتك. وكذلك من الصعب جدا أو من المستحيل شراء الكتب العربية خارج البلدان العربية، حيث يوجد الكثير من العرب الذي يعيشون في الخارج.

بالاضافة إلى تلك المشكلات، لا تنسى أن اللغة العربية مدروسة في كثير من البلاد (في إيطاليا عل سبيل المثال) ويحب المستشرقون والطلاب القراءة بالعربية والاتصال بالمؤلفين العرب.
بفضل النشر الذاتي والكتب الإلكترونية يمكنك نشر وبيع كتبك في كل العالم!


ولا تنسى أنه يمكننا مساعدتك في تحويل كتابك إلى صيغة epub وإنشاء كتابك الإلكتروبي على الفور! كيف؟ يمكنكم الأطلاع على هذه الصفحة.

ولا تنسى متابعة Narcissus على Facebook و Twitter! اذا تريد أن تعرف كل الأخبار عن Narcissus يرجى التسجيل في النشرة الاخبارية على الصفحة الرئيسية.


Narcissus.me/ar is the new service platform in Arabic for Self Publishing. Established by the Italian company Simplicissimus Book Farm (SBF), Narcissus allows authors to independently publish their works in digital format (ebooks) and put them on sale with major Italian and international online booksellers. Thanks to Narcissus, selfpublishers will be able to sell their ebooks in almost every bookstore from Amazon Kindle Store to Apple iBooks and many more.
Narcissus has been launched in Italy in 2011 and has so far published 4.000 ebooks by more than 2.000 authors. 
The great success and enthusiasm of the Italian experience have led SBF to give access to Narcissus to also not-Italian writers. As a result, Narcisuss is now available for Arab authors worldwide (along with Turkish, Polish, Spanish, English, Portuguese and German writers)!
It is a new, revolutionizing service for the Arab writers, which are now free to publish their books, without the need to find a Publisher and effort relative costs, without having to cope with the distribution problems in the Arab countries and abroad, and with the possibility to reach their readers worldwide, immediately!
The operation itself is cost-free for the writer, as Narcissus pays to the author the 60% of the street price VAT excluded. 
The only costs that could be incurred is related to optional services (for example: the purchase of an ISBN) and the service of file convertion into the EPUB format (in case this operation is needed).
Writers are welcome to get in touch with Narcissus in Arabic via Facebook (https://www.facebook.com/narcissusAR) and Twitter (https://twitter.com/NarcissusARA). To be always updated about Narcisuss news, you could subscribe to the online newsletter here: www.narcissus.me/ar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers